Kategorier
digital skilting isiscreen

Hvordan bruke skjerm i butikk

Ved å bruke digitale skjermer kan vi effektivisere markedskampanjer og leke oss enda mer med budskap, form og farger. For reklame er mer enn bare trykkmateriell, spesielt i varehandel. isiScreen er i de fleste tilfeller et godt alternativ til tradisjonelle plakater.

5 gode grunner for å bruke digitale skjermer i butikk

1. utnytt potensialet i sorte skjermer

Skjermer trenger ikke være sorte når de ikke er i bruk. Et godt system sørger for at du kan utnytte skjermen innimellom kampanjer til å dele informasjon, styrke brand, verdier og merkekjennskap.

2. Hyppig endring av kampanjer

Sesong, etterspørsel og lagerbeholdning er viktige faktorer som har noe å si for hvilke varer som bør promoteres. Ofte må butikker promotere varer de er tomme for fordi de ikke har gode alternative plakater å henge opp. En skjerm kan hjelpe deg med å promotere rett budskap til enhver tid.

Les mer: La plakaten bli digital i 2020 – og utnytt potensialet!

3. Benytt vindusflater for å nå ut til nye kunder

Kunder vet ikke at de har et behov for en vare før du minner dem på det. Hvis din butikk har tilgang til vindusflater ut mot gater og veier er dette en gyllen mulighet for å skape nye muligheter for salg. Skjermene kan bestilles i ønskelig størrelse og fylle hele eller deler av vinduet for å promotere sesong- eller tilbudsvarer. Riktig skjerm er like lyssterk selv i direkte sollys.

4. BRUKE DIGITALE SKJERMER som ekstra betjening i butikken

Mange, vil tør å påstå de aller fleste, kunder ønsker å finne informasjon på egenhånd. Med interaktive skjermer gjør vi det mulig for kunden å scanne strekkoder, få informasjon om varen og å bestille varer på nett ved hjelp av enkle tastetrykk. Skjermene er med på å frigi tid for betjeningen samtidig som de hjelper til med å dekke kundenes informasjonsbehov.

5. A/B-teste budskap

Hvilke farger og design tiltrekker kunder? A/B-test ulike salgsplakater på skjermene å se hvilke budskap som trekker trafikk og øker salg. Dette er en spennende mulighet for å forstå kundene bedre og langsiktig maksimering av salget.