Møteromsløsninger

isiScreen tilbyr komplette møteromsløsninger bestående av hardware og programvare til audiovisuelle løsninger, samt installasjon og drift. En komplett møteromsløsning kan bestå av blant annet visningsflate (skjerm, LED eller projektor), videokonferanse, tilkobling (kablet eller trådløst), bordbrønn og høyttalere. Vi har fokus på brukervennlige løsninger tilpasset ethvert møterom og ditt budsjett.

Skreddersydde møterom

Ingen rom er like og trenger derfor sjeldent likt utstyr. Vi skreddersyr løsninger til ditt behov og budsjett.

Skap bedre flyt i møter

Vi har løsninger som legger til rette for en enkel og problemfri oppstart av møter og videomøter.

Engasjerte ansatte med høy kompetanse

Våre ansatte har mange års erfaring i bransjen og vi leverer løsninger som er spesialtilpasset ditt møterom!

Visningsflate

Ingen rom er like, derfor vil behovet for ulike typer visningsflater variere. Vi hjelper deg med å velge den rette løsningen basert på rommets bruksområde og størrelse. I de fleste tilfeller vil en møteromsskjerm løse behovet. Disse skjermene er beregnet til å kunne stå på 16 eller 24 timer i døgnet, har auto on/off med mulighet for automatisk kildevalg, matt overflate med høy lysstyrke og tre års garanti. Til større rom vil projektor og lerret, en videovegg eller en LED-vegg være mer passende.

Videokonferanse

Løsningene vi levere for videokonferanse er fleksible og tilpasses hvert enkelt møterom. Vi levere systemer hvor du tar med din egen laptop og bruker den plattformen du selv ønsker, f.eks Microsoft Teams, Zoom, Google Meet eller Whereby. Ønsker du et videosystem hvor du ikke trenger å benytte egen laptop, men hvor alt er integrert i systemet? StarLeaf gjør møter til en drøm ved hjelp av en grønn knapp på touchpanelet. Vi setter sammen løsningen som er tilpasset ditt bruksområde, behov og budsjett.

Møteromsbooking

Få en enkel oversikt over tilgjengeligheten på møterommene med en møteromsbooker. Skjermen kan enkelt spasialtilpasses med egne bilder og video og plasseres rett på utsiden av møterommet. Løsningen er kompatibel med Office 365, Exchange eller G-suite, og kobles direkte opp mot kalender og romresurss.

Riktig lyd

I noen tilfeller kan det være hensiktsmessig med eksterne høytalere og ekstra mikrofon for å skape den gode opplevelsen. Grunner til dette kan f.eks være valgt visningsflate, akustikk, rommets størrelse og bruk. Vi har god erfaring med å anbefale produkter for at lyden skal bli så optimal som mulig.

Presentasjonsdeling

For at et møterom skal være funksjonelt må presentasjonsdelingen være på plass. Som resten av møterommet tilpasser vi dette basert på bruksområde og behov. Vi leverer alt fra trådløs tilkobling til faste installasjoner med skjulte kabler bordbrønn.

Har du lyst til å diskutere møteromsløsninger med oss?