Digital skilting

Support og overvåkning

Vi tilbyr support og overvåkning av alle våre tjenester

Vi tilbyr proaktiv support og overvåkning av våre kunders skjermer der det er nødvendig og et behov for dette.

Med proaktiv support betyr det at vi følger med på eventuelle feilmeldinger på skjerme som er i drift. Får vi opp en feilmelding (f.eks at vi har mistet kontakt med skjermen) vil vi ta direkte kontakt med vår kontaktperson for å avdekke eventuelle feilkilder. Dette kan f.eks være at strømmen har gått, nettverker er nede eller at kunden har byttet passordet på nettverket som gjør at skjermene ikke lenger er på nett. Basert på informasjonen vi får fra kunden vil vi iverksette tiltak. I de fleste tilfeller holder det at vi tar en reboot av skjermen. Dette har vi (også kunden) tilgang til direkte gjennom systemet. Vi kan ta screenshot av hva som faktisk vises på den aktuelle skjermen (så lenge man benytter en Samsung-skjerm med Tizen-player). Det betyr at du som skal holde styr på flere skjermer, og ikke er tilstede på de aktuelle lokasjonene kan gå inn og se hva som faktisk vises på skjermen i sanntid.  

Finn ut mer

Vindusskjerm

Innholdsproduksjon

Menyskjerm