Kategorier
digital skilting

Digitale skjermer kan brukes i alle bransjer

Digitale skjermer gjør det lettere for bedrifter å imøtekomme kundenes krav. Det gjelder bare å anvende den riktig til bedriftens fordel. I blant annet retailbransjen har marginene aldri vært lavere og det blir avgjørende å ha kontroll over verdikjeden og kostnadene i tiden fremover.

Les mer: isiScreen tipser: bruksområder for digital signage

Digitale skjermer er en løsning vi mener kan eliminere noen utfordringer og møte markedets krav til pris, miljø og opplevelse – ikke bare for retail, men for de fleste andre bransjer også.

Hvem passer digitale skjermer for?

Så lenge du har et behov for å kommunisere om tjenester / produkter til kundene kan en digital skjerm være nyttig. For mange bedrifter holder det med bare èn skjerm for å vise frem eller informere om nye tjenester og produkter. I retail og typiske bransjer som klær, kosmetikk og elektronikk er det en økende etterspørsel for å bruke skjermer i kommunikasjon fordi man erfarer at man oftere trenger å bytte ut kampanjer og utgi relevant informasjon raskt. Ikke minst ha mulighet til å bytte informasjon når det er nødvendig.

Fordeler med å bruke digitale skjermer
  1. Brukervennlig system (…i de aller fleste tilfeller)
    De flest systemer er veldig intuitive og brukervennlige. Det er stort sett drag & drop hvor du laster opp bildet du ønsker å vise og slipper det inn i skjermen.Vær obs på at noen systemer allikevel kan være komplekse, så spør leverandøren din om en demonstrasjon i systemet før du går til innkjøp.
  2. Lokal tilpasset budskap
    Med noen tastetrykk kan du enkelt bestemme hvilke bilder som skal vises hvor. Dette er en en veldig fin mulighet til å tilpasse kampanjer og aktiviteter lokalt. Du kan sette opp grupper og justere enkelte skjermer akkurat som du selv ønsker.
  3. Lage spennende uttrykk med levende bilde
    Fordi du laster opp nøyaktig det bildet du selv ønsker er de grafiske mulighetene nesten endeløse. Her kan du leke deg med bevegelse i bildet, A/B teste, justere budskap og mer.
  4. Reduserer avfall og kostnader
    Så er det naturligvis en betydelig sum du vil spare når det ikke lenger er behov for å transportere og trykke opp plakater. Du sparer miljøet og kutter kostnader.
  5. Spare tid med tastetrykk og øyeblikkelige oppdateringer
    Klikk “oppdater” så har alle skjermene det budskapet du ønsker.
  6. Holdbarhet på flere år.
    En plakat må du kaste etter kampanjeperioden, en digital skjerm kan leve i flere år.

Ble du nysgjerrig på digitale skjermer og vil vite mer – send oss en epost på post@isiscreen.no!