Digitale skjermer gjør det lettere for bedrifter å imøtekomme kundenes krav. Det gjelder bare å anvende den riktig til bedriftens fordel. I blant annet retailbransjen har marginene aldri vært lavere og det blir avgjørende å ha kontroll over verdikjeden og kostnadene i tiden fremover.
Les mer: isiScreen tipser: bruksområder for digital signage
Digitale skjermer er en løsning vi mener kan eliminere noen utfordringer og møte markedets krav til pris, miljø og opplevelse – ikke bare for retail, men for de fleste andre bransjer også.
Hvem passer digitale skjermer for?
Så lenge du har et behov for å kommunisere om tjenester / produkter til kundene kan en digital skjerm være nyttig. For mange bedrifter holder det med bare èn skjerm for å vise frem eller informere om nye tjenester og produkter. I retail og typiske bransjer som klær, kosmetikk og elektronikk er det en økende etterspørsel for å bruke skjermer i kommunikasjon fordi man erfarer at man oftere trenger å bytte ut kampanjer og utgi relevant informasjon raskt. Ikke minst ha mulighet til å bytte informasjon når det er nødvendig.
Fordeler med å bruke digitale skjermer
- Brukervennlig system (…i de aller fleste tilfeller)
De flest systemer er veldig intuitive og brukervennlige. Det er stort sett drag & drop hvor du laster opp bildet du ønsker å vise og slipper det inn i skjermen.Vær obs på at noen systemer allikevel kan være komplekse, så spør leverandøren din om en demonstrasjon i systemet før du går til innkjøp. - Lokal tilpasset budskap
Med noen tastetrykk kan du enkelt bestemme hvilke bilder som skal vises hvor. Dette er en en veldig fin mulighet til å tilpasse kampanjer og aktiviteter lokalt. Du kan sette opp grupper og justere enkelte skjermer akkurat som du selv ønsker. - Lage spennende uttrykk med levende bilde
Fordi du laster opp nøyaktig det bildet du selv ønsker er de grafiske mulighetene nesten endeløse. Her kan du leke deg med bevegelse i bildet, A/B teste, justere budskap og mer. - Reduserer avfall og kostnader
Så er det naturligvis en betydelig sum du vil spare når det ikke lenger er behov for å transportere og trykke opp plakater. Du sparer miljøet og kutter kostnader. - Spare tid med tastetrykk og øyeblikkelige oppdateringer
Klikk “oppdater” så har alle skjermene det budskapet du ønsker. - Holdbarhet på flere år.
En plakat må du kaste etter kampanjeperioden, en digital skjerm kan leve i flere år.
Ble du nysgjerrig på digitale skjermer og vil vite mer – send oss en epost på post@isiscreen.no!