Kategorier
isiscreen

Slik jobber isiScreen

Våre kunder kommer fra alle bransjer, og hver av dem har ulike behov og ønsker. I denne artikkelen tar vi for oss hvordan vi jobber med kontor og møteromsløsninger.

Forventningsavklaring

Det første vi gjør er å avklare forventninger. Blant annet settes det noen rammer for budsjett, tidsperspektiv, behov, tekniske muligheter og hvilke løsninger vi potensielt kan levere. I møte med oss er det viktig at alle aspekter av prosjektet legges frem. Ved å involvere oss tidlig vil det gjøre at sluttresultatet blir bedre og rimeligere. Eksempelvis kan vi komme med føringer for hvor det er hensiktsmessig å ha strømkontakter, nettverkspunkter, størrelse på trekkerør og hvor de skal starte og slutte. På den måten er vi sikre på at dine forventninger blir møtt med løsningen vi legger frem.

Les mer: Møteromsfasiliteter

Løsningsforslag

Etter at forventningene er kartlagt, setter vi oss ned og skisserer opp en løsning som er tilpasset ditt behov. Noen ganger holder det med en beskrivelse og en enkel skisse på hvordan det kan se ut. I større prosjekter er ofte befaring og plantegninger relevant. Vi tar også hånd om dialogen med for eksempel interiørarkitekt eller entreprenør.

Deretter setter vi oss ned sammen og går igjennom løsningsforslaget i detalj. Du vil få informasjon om hvilke produkter vi anbefaler og hvorfor. I denne fasen åpner vi opp for å gjøre eventuelle justeringer om noen behov har endret seg, kommet til eller falt ifra.

Levering

Etter at vi har blitt enige om endelig møteromsløsninger eller skjermer på andre områder går vi i gang med leveransen. Våre prosjektledere bestiller alt av utstyr, koordinerer montører og kontroll på fremdriftsplanen. Vi lager en tekniske arbeidsbeskrivelse til montørene for å sikre en effektiv installasjon.

Overlevering og opplæring

Etter at alt er installert og testet er det klart for overlevering til deg som kunde. Vi setter av god tid til opplæring slik at du blir trygg på løsningen vi har levert.

Oppfølging og vedlikehold

På litt lengre sikt trenger alle tekniske løsninger vedlikehold. Det kan være softwareoppdateringer eller bytte av slitte kabler. Med en serviceavtale gjøres vedlikehold en gang i året og er med på å forlenge levetiden på utstyret du har investert i.

Trenger du hjelp med møteromsløsninger eller andre løsninger

Send oss en e-post post@isiscreen.no ????