Kategorier
møteromsløsninger

isiScreen tipser: Doorsign

Doorsign er enkelt å forstå og enkelt å bruke 

Bruker du tid på å lete etter et ledig møterom? Med doorsign forenkler dette hverdagen til alle på arbeidsplassen. I tillegg er det også mulig å koble systemet opp kalenderen din som gjør at du kan booke rom mens du sitter å avtaler med kunde.

Har du noen ganger følelsen av at du trenger flere møterom? Doorsign gir deg innsikt i bruksatferd og hvordan møterommene deres utnyttes. Dataene kan brukes til å tilpasse funksjonaliteten og planlegge møterommene bedre.

Brilliante funksjoner
1. Oppdatert romstatus

Se umiddelbart om et rom er i bruk. Grønn for tilgjengelig, gul for snart opptatt og rødt for opptatt. Fargene kan du enkelt velge selv. Og designet på skjermen kan enkelt tilpasses bedriftens profil.

2. Romkapasitet

Med stilrent design vil det være enkelt å ha oversikt over romkapasiteten. På den måten slipper man å gamble på at møterommet er stort nok.

Les mer: Digitale skjermer kan brukes i alle bransjer

3. Spontane møter

Book et rom i forbifarten med kun to klikk! Dine kollegaer som også benytter en digital versjon av møterombookeren vil få oppdatering på romstatus umiddelbart.

4. Sentral styring

Systemet tillater en sentral styring av alle skjermer og rom i vår skybaserte løsning i fra Databeat – ingen ekstra programvare eller servere nødvendig! Oversiktlig og enkelt for alle som trenger tilgang.

5. Tilpass utseende

Vis dine egne bakgrunnsbilder og juster gjennomsiktighet. Du kan også velge tilpasset skriftfarge på enheten. Eller la oss tilpasse ett eget utseende tilpasset bedriftens profil.

Trenger du hjelp med Doorsign/møterombooker eller skjerm genrelt til dine kontor? Ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg i gang ???? post@isiscreen.no